Het Culturele Doelgroepenmodel kan op verschillende manieren waarde toevoegen aan jouw organisatie. Door het matchen van data kunnen er analyses en aanvullende onderzoeken uitgevoerd worden welke waardevolle inzichten bieden. Het model is ontwikkelt om ervoor te zorgen dat we leren over ons publiek en we met zijn allen cultuurparticipatie bevorderen. Afhankelijk van je vraag helpen we je graag op weg!
Inzichten genereren door het gebruik van het Culturele Doelgroepenmodel kan op verschillende manieren. Onder meer met behulp van analyses, op zowel individueel als collectief niveau. Bijvoorbeeld met een:
- Publieksanalyse
- Gebiedsanalyse
- Verdiepende analyse
- Overkoepelende analyse
- Etc.
Deze inzichten kan je onder meer verkrijgen via een:
Ontdek alle mogelijkheden
- Diverse analyses zoals: gebiedskaarten/-analyses, publieksprofielanalyses.
Lees meer over de verschillende analyses - Handvatten om de doelgroepen te leren kennen en bereiken met de digitale brochures, dashboards, etc. Lees meer over de Culturele Doelgroepen
- (Realtime) inzichten, onder meer via tabellen, rapporten, dashboards, koppeling aan CRM-systemen, e.d.
- Meer weten? Neem contact met ons op!