;

Aan de slag

Met het Culturele Doelgroepenmodel
Foto: Andreas Terlaak
Spring naar hoofdinhoud

Het Culturele Doelgroepenmodel kan op verschillende manieren waarde toevoegen aan jouw organisatie. Door het matchen van data kunnen er analyses en aanvullende onderzoeken uitgevoerd worden welke waardevolle inzichten bieden. Het model is ontwikkelt om ervoor te zorgen dat we leren over ons publiek en we met zijn allen cultuurparticipatie bevorderen. Afhankelijk van je vraag helpen we je graag op weg!

Inzichten genereren door het gebruik van het Culturele Doelgroepenmodel kan op verschillende manieren. Onder meer met behulp van analyses, op zowel individueel als collectief niveau. Bijvoorbeeld met een:

  • Publieksanalyse
  • Gebiedsanalyse
  • Verdiepende analyse
  • Overkoepelende analyse
  • Etc.

Deze inzichten kan je onder meer verkrijgen via een:

Ontdek alle mogelijkheden

Meer weten? Neem contact met ons op!

Mariska van Elsen
Manager Cultuurparticipatie / Onderzoek & Expertise 06 18 66 59 64