;

Digitale brochure

Uitgebreide beschrijvingen maken de 11 Culturele Doelgroepen levendig en de informatie tastbaar
Brochures Culturele Doelgroepenmodel. Foto: Rosa Quist
Spring naar hoofdinhoud

In de brochure vind je onder meer per Culturele Doelgroep informatie over leeftijd, huishoudsamenstelling, opleidingsniveau, ed, mediagebruik, merkvoorkeuren en festivals & culturele instellingen die ze bezoeken. Maar ook of ze veelal de auto of het openbaar vervoer gebruiken, wat hun internetgebruik is, reisgedrag, hoe ze culturele informatie verzamelen, wat drivers zijn voor cultuurbezoek en waar deze groepen zich bevinden.


Bekijk via de knop hieronder de meest recente versie van de brochure.

Er vindt regelmatig een verrijking plaats met nieuwe informatie, houd onze website in de gaten voor de laatste informatie/versie.


Hieronder vind je dezelfde brochure, maar dan toegespitst op een specifiek gebied.  

An English hand out with more information about the Cultural Segmentation Model can be found here.