;

Drempels en motieven

Bevindingen landelijk onderzoek Drempels, motieven en informatiebehoeften rondom cultuurbezoek
NSJ 2023 Sfeer 21 Andreas Terlaak (1)
Spring naar hoofdinhoud

Het Culturele Doelgroepenmodel© wordt met regelmaat verrijkt. Dit doen we door zelf onderzoek te doen, maar ook door onderzoek van derden te verbinden aan de Culturele Doelgroepen. Recent is er een landelijk onderzoek gedaan naar de drempels, motieven en informatiebehoefte rondom het cultuurbezoek, om vragen te beantwoorden als: 'Waarom bezoeken mensen kunst en cultuur en waarom niet?' En 'Hoe willen de verschillende doelgroepen op de hoogte gehouden worden van culturele activiteiten?' De eerste inzichten zijn toegevoegd aan onze digitale brochures:

 

Lees hier de Brochure het Culturele Doelgroepenmodel Nederland

 

Lees hier de Brochure het Culturele Doelgroepenmodel Rotterdam

 

Lees hier de Brochure het Culturele Doelgroepenmodel Amsterdam

 

Lees hier de Brochure het Culturele Doelgroepenmodel Den Haag

 

Lees hier de Brochure het Culturele Doelgroepenmodel Utrecht